én másolata.jpg

Huss k.jpg

 

Remélem rajtam kívül más is kedvet kap valami hasonlóhoz. 

De király. Én beszélek. Osztom az igét. És még az is lehet, hogy valaki elolvassa. Beszarás. Más is blogol?

Ide szokás intim gondolatokat megosztani? De bárki elolvashatja?!  Lehet, hogy egyszer még kommentelni is fogsz, mondjuk TE! Tudom ám, hogy már 5-en is láttatok. Ilyen lehet kamerák előtt maszturbálni. Mondjuk ez is az, csak elfogadottabb formában.

Amúgy ma 3 szerveren is permanens bant kaptam CS-ben, ugyanis azt hitték, hogy csalok. Pedig nem. Osztottam a fejlövéseket. Tá-tá- tá- tá és már mindenki halott. 

Az volt a célom ezzel, hogy megtanuljak kifelé létezni, kommunikálni egy kicsivel hatékonyabban, mint amennyire jelenleg tudok. De érzem, hogy itt is csak impressziót akarok tenni. Túl mesterkélt lettem. Hiába, nehéz gyerekkorom volt. Az majd egy külön poszt lesz, mellékelt zsebkendővel.

Holnap elmegyek karkötőt venni. Jó nagy hematit vagy magnetit gömbökből. Rájöttem, hogy imádom az ásványokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://domoaller.blog.hu/api/trackback/id/tr953751748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása