Dömő 2012.01.28. 01:28

Napocska

ANap_NASA.jpg

Ma a DVD-k közt matatva rápillantottam a ballagási képemre. Talán fél percig is álltam és néztem, mire tudatosítottam, hogy azon a képen én magam vagyok és nem pedig egy idegen.

Ha messzemenő tanulságot vonnék le, talán azt mondanám, hogy "Gyerünk Dömi, kurvára csinálj meg minden marhaságot, amihez kedved van és ne törődj semmivel!" és talán kevésbé fogsz szánalommal visszatekinteni a jelenlegi állapotodra, mint ahogy teszed a múltbélire jelenleg.

A bejegyzés trackback címe:

https://domoaller.blog.hu/api/trackback/id/tr73908505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása